Baza firm

Trener personalny Marcjan Piotrowski

Trening bazujący na obciążeniach do 80% naszych maksymalnych możliwości. Główna metoda średnich i dużych obciążeń. Wszystkie treningi mają za zadanie maksymalnie zmęczyć trenowaną grupę mięśniową. Do tego celu w treningu używa się zasady Weiderowskie oraz krótkie przerwy wypoczynkowe między seriami. W treningu używane są głównie ciężary wolne: sztangi i hantle oraz maszyny stacyjne. W przypadku ludzi o krótkim stażu treningowym wymieniony trening realizowany jest po wstępnym przygotowaniu. Trening na zwiększenie masy złączony jest także z dietą wysokoenergetyczną i większą podażą białka dla uzyskania przyrostów mięśniowych. Dieta jest stałym elementem treningu. Opisany trening pozwoli Ci zwiększyć przekrój poprzeczny mięśni i ich siły. bodybuilding, treningi na rozwój masy mięśniowej znaczny wzrost siły i 0, 5kg masy mięśniowej miesięcznie znaczne zmniejszenie ciśnienia tętniczego krwi znaczne zmniejszenie cholesterolu całkowitego trwałą poprawę samopoczucia i sprawności ruchowej dużo więcej energi dodatkowo cenną wiedzę jak utrzymywać dobrą kondycję, zdrowie i umięśniona sylwetkę pozytywną wiedzę o kształtowaniu masy mięśniowej, potrzebnej diecie i suplementacjidla każdego by zwiększyć masę mieśniową dla każdego chcącego poprawić siłę dla każdego chcącego poprawić zdrowie i samopoczuciedla każdego sportowca chcącego zwiekszyć suchą masę ciała dla każdej osoby która chce się nauczyć jak kształtować własne ciało pod kątem rozwijania masy mięśniowej dla każdej osoby która chce się nauczyc żywienia w okresie budowania masy mięśniowej.

Szczegóły strony trener4you.com.pl: